Tréningek

Miért érezzük folyton azt, hogy rohan az idő? Miért van az, hogy bármennyire is akarunk és tervezünk, nem jut idő a fontos dolgokra? Miért élünk állandóan a múltban vagy a jövőben, ahelyett, hogy élveznénk a jelenünket? Hogyan lehet az állandó agyalást leállítani és megélni a pillanatot? Vajon a boldogság miért mindig a jövőben vár ránk? A mindfulness tréningeken és csoportokban a tudatos jelenlétet és önismeretet fejlesztő gyakorlatokon keresztül tanuljuk meg, hogyan vegyük sikeresen a nagyvárosi, túlhajszolt életmódunk által felvetett kihívásokat.

A tréningek célja, hogy növeljék a résztvevők koncentrációs képességét és jelenlétélményét, és a következő tulajdonságok kifejlesztését:

  • ítélkezésmentesség
  • türelem
  • friss nézőpont
  • bizalom

  • küszködésmentesség
  • elengedés
  • hála
  • nagylelkűség, kedvesség

A mindfulness: tudatosság mindenben, amit csinálnuk. A félreértésekkel ellentétben nem lótuszüléses meditálást, nem egy rózsaszín felhőn való utazást, nem pozitív megerősítéseket, jelenhedonizmust vagy lemondást jelent. Gyakorlásához nem kell vallásosnak, vagy jógiknak lennünk, és semmilyen fizikai feltételnek sem szükséges hozzá teljesülnie.

A mindfulness tréningek lényege, hogy közelebb kerüljünk a legbelső természetünkhöz, amit az agyunk által kreált gondolatok és érzelmek sokszor nem engednek megtörténni. Önsimeretet és tudatos választást, a szokásaink és beidegződéseink újraértelmezését jelenti. Olyan gyakorlatot, ami a mai ember kiegyensúlyozottságához alapvetően szükséges.

⌵ MINDFULNESS ALAPÚ STRESSZCSÖKKENTŐ ÉS ÖNISMERETI (MBSR) TRÉNING

mindfulness14_j

8 héten át, heti 2 óra hétköznap esténként, a 6. héten egy 5 órás hétvégi csendes nappal. Maximum létszám: 15 fő.

A tréning célja

A tréning célja, hogy megismertesse az érdeklődőket a mindfulness módszertanával, elméletével és gyakorlatával, a háttérmechanizmusokkal. De még fontosabb célja ennél az, hogy fejlessze a tudatosságunkat, és megtanítson minket arra, hogyan csökkentsük a stresszt a saját életünkben, és azt, hogyan hozzuk be a nyugodtságot és a koncentrált figyelmet, az elmélyülést az életünkbe. A tréningen tanultaknak hála meg tudjuk törni rossz szokásainkat, ki tudunk jönni a robotpilóta üzemmódból, megtanuljuk a figyelmünket a jelen pillanatra irányítani, és megtapasztaljuk a létezés örömét.

Neked ajánlom, ha:

  • Stresszes környezetben kell helyt állnod.
  • Stresszalapú betegséggel küzdesz.
  • Meg akarsz szabadulni valamilyen rossz szokásodtól.
  • Nehezedre esik egy dolgora koncentrálni.
  • Fáraszt a napi robot.
  • Sokszor vagy elégedetlen, nem találsz örömöt az életben.
  • Mindig másra vágysz, mint ami van.
  • Különböző feltételekhez kötöd a boldogságod.
  • Úgy érzed, elrohan melletted az élet.
  • Folyton pörögsz és nem tudsz leállni.
  • Túl sok a zaj körülötted.
  • Szeretetteljesebb életre vágysz.
  • Egy hosszú távon, otthon is alkalmazható önismereti módszert keresel.
  • Szeretnél elkezdeni meditálni.

A tréningre való jelentkezés feltétele, hogy elkötelezett légy a változás mellett. Mindenkit várok, aki kész az önismereti munkára, aki vállalja, hogy minden alkalmon részt vesz és a tréning ideje alatt heti hatszor legalább 20 perces gyakorlást végez otthon.

A tréning felépítése

Az egyes alkalmak közös meditációból, a háttérmechanzimusok megismerését szolgáló csoportos feladatokból, és inspirációs modulokból állnak. A következő témákat érintjük a tréningen:

  1. A mindfulness hatásmechanizmusa, elméleti alapok, a megfelelő hozzáállás kialakítása, alapelvek. A koncentráció és a jelenlét gyakorlása az érzékeinken keresztül.
  2. Felébredés a robotpilóta üzemmódból. Létezés és cselekvés. A testtudatosság, mint a mindfulness alapja.
  3. A stressz okai, testi jelei, kezelése mindfulness-szel. Automatikus stresszreakció helyett az éberség alkalmazása nehéz helyzetekben.
  4. Kellemes és kellemetlen érzések tudatosítása. A hála kifejlesztése.
  5. A címkézés módszere, és a gondolatok megfigyelésének gyakorlása.
  6. Az érzelmek ABC-je, az érzelmekhez való hozzáállásunk tudatosítása.
  7. Az önszeretet, a kedvesség és együttérzés, mint a mindfulness gyakorlás alapja. Együttlétezés a másikkal és magunkkal.
  8. Tudatos élet a hétköznapokban.

Időpontok, helyszín

Az őszi tréning hétfőnként, 17:00-19:00 között lesz megtartva a következő időpontokban: 

  • Október 30.
  • November 6.
  • November 13.
  • November 20.
  • November 27.
  • December 4.
  • December 11.
  • December 18.

Helyszín: Van Egy Hely, 1085 Budapest, Rökk Szilárd utca 11. Fsz. 1. (11-es kapukód) 

Megközelítés:

4-es metróval: Rákóczi tér megállótól 2 perc

2-es metróval: Blaha Lujza tértől 5 perc

4-6-os villamossal: Rákóczi tértől 2 perc vagy a Harminckettesek terétől 2 perc. Parkolási tanácsok: A József Krt. a városból kifelé eső oldalán 260 Ft / óra este 6-ig. A József Körúttól befelé eső részen 440 Ft / óra este 8-ig. Rákóczi téri parkolóház 300 Ft / óra.

Hatás

  • A stresszes helyezeteket máshogyan élheted meg és jobban kezelheted.
  • Könnyebben észreveheted az életedet uraló, és stresszt okozó mintázatokat.
  • Képes lehetesz tudatosan cselekedni a mindennapokban, választási lehetőséget kínálva saját magad számára, még egy nehéz helyzetben is.
  • Növekedhet a reflexiós képességed, az önismereted és a tudatosságod.
  • Megszűnhetnek az alvásproblémáid, enyhülhetnek az egyéb stresszalapú betegségek.
  • Képessé válhatsz elfogadóan kapcsolódni a saját érzelmeidhez, magadhoz és másokhoz.
  • A montoton munkákat nagyobb élvezettel kezdheted el csinálni.
  • Megtalálhatod az apró örömöket az életben, amelyek felett eddig elsiklottál.
  • Nyugodtabbá, megfontoltabbá, együttérzővé válhatsz.
  • Javulhat a memóriád és az érzékelési képességed.
  • A fizikai fájdalmad, a vele járó szenvedés csökkenhet.
  • Könnyebben engedhetsz el dolgokat.
  • Az életedbe beköszönthet a hála és az elégedettség.

Ár

A tréning ára 45 000 Ft / fő.

Az ár tartalmazza a 8×2 órás tanfolyamon való részvételt, az 5 órás csendes napon való részvételt, a 11 db, nagyjából 4 órányi meditációs hanganyagot, és a több mint 150 oldalas munkafüzetet.

A tréningen kedvezményes áron is részt lehet venni annak, aki úgy érzi, nem tudja megengedni magának a teljes díjas részvételt. Ez esetben 30 000 Ft-os áron lehet részt venni a tréningen.



Fontos! A jelentkezésed még nem garantálja a részvételedet. A jelentkezés után visszaigazoló e-mailt küldök abban az esetben, ha van még hely a csoportban. A tréningre legfeljebb 15 fő jelentkezhet.

A jelentkezésed a részvételi díj első részletének, 30 000 Ft-nak a befizetésével érvényes. A fizetést a következő számlaszámára tudod utalni: Krajcsó Nelli: 11600006-10000006-12413851. A tárgyba kérlek, írd bele: MBSR tréning 

Befizetési határidő: 2017. 10. 15.

A második részletet az első alkalom után, a helyszínen vagy átutalással szükséges rendezni. A jelentkezéseddel beleegyezel abba, hogy Krajcsó Nelli használja az e-mail címedet, telefonszámodat, kizárólag a tréninggel kapcsolatos értesítések céljából. Kijelented azt, hogy a program során elhangzottakat magáncélra használod fel, az információkat nem adod tovább, az ott kapott anyagokat nem terjeszted, és nem használod fel egyéb célokra.

További kérdéseiddel keress bizalommal a nelli@slowbudapest.com e-mail címen!

⌵ MINDFULNESS MEDITÁCIÓS ALAPTANFOLYAM

mindfulness7_j

4 alkalmas tanfolyam heti 1,5 órában. Maximum létszám: 15 fő.

A tanfolyam célja

A tanfolyamot azoknak ajánlom, akik mélyebben megélt pillanatokra, nyugodtabb mindennapokra, és elmélyült munkavégzésre vágynak. A jelenlét gyakorlása, a koncentráció fejlesztése alapszükségletté vált ebben az állandóan változó világban, ahol egy nap annyi feldolgozandó inger ér minket, mint Shakespeare-t egész életében. Nem csoda, hogy sokszor úgy érezzük, akárhogyan is törekszünk rá, nem tudunk megérkezni a saját életünkbe, nem jut idő az igazán fontos dolgokra,  legyen szó a magánéletünkről vagy a munkánkról. Ajánlom a tréninget azoknak, akik szeretnének megismerkedni a mindfulness meditáció elméleti és gyakorlati alapjaival. Ajánlom kisgyerekeket nevelő szülőknek, menedzsereknek, diákoknak, mindenkinek, aki úgy érzi, a figyelme széttöredezett, és emiatt stressz alatt van.

A tanfolyam felépítése

Ezen a tanfolyamon a mindfulness meditációs gyakorlás alapjait tanuljuk meg. A meditáció elméletével és gyakorlatával, és a mindfulness alapjaival foglalkozunk. A 4 hét alatt a figyelmünk fókuszálását, a tudatos jelenlét gyakorlását és megtartását tanuljuk meg. Hazatérünk a testünkbe, megérezzük a légzésünket és kinyitjuk az érzékeinket. Nagyszerű alapozó tanfolyam lehet egy MBSR tréninghez, de egyedül is hozhat változásokat a résztvevő életébe. Azok számára javasolt, akik éppen nem tudnak elköteleződni az MBSR tréning felé, de szeretnék elkezdeni a mindfulness meditáció gyakorlását.

Időpontok, helyszín

Ebben a pillanatban nincs induló tanfolyam. Az érdeklődőknek javaslom a feliratkozást a hírlevelemre, az oldal alján.

Hatás

  • Növekedhet a koncentrációd.
  • Javulhat a memóriád.
  • Könnyebbé válhat a tanulás és az elmélyülés megvalósítása.
  • A személyes kapcsolatok mélyebb megélésére lehetsz képes.
  • Növekedhet a hálaérzeted.
  • Nyugodtabbá válhatsz.

Ár

Bruttó 20 000 Ft.

Az ár tartalmazza a 4×1,5 órás tanfolyamon való részvételt, a legalább 4 db meditációs hanganyagot, és az 50 oldalas munkafüzetet.

A tanfolyamon kedvezményes áron is részt lehet venni annak, aki úgy érzi, nem tudja megengedni magának a teljes díjas részvételt. Ez esetben 15 000 Ft-os áron lehet részt venni a tréningen.

⌵ HALADÓ MINDFULNESS MEDITÁCIÓS CSOPORT

mindfulness11_j

Közös heti meditáció 1,5 órában azoknak, akik már elvégeztek valamilyen MBSR / MBCT vagy mindfulness meditációs tanfolyamot. Maximum létszám: 15 fő.

Ez a csoport lehetőséget ad a rendszeres heti gyakorlás kialakítására és fenntartására. Ajánlom azoknak, akiknek nem jön össze az otthoni gyakorlás, és szükségük van egy kis támogatásra. Azoknak is javaslom ezt a csoportot, akik otthon gyakorolnak: egy csoportos meditáció teljesen más élmény lehet. A tapasztalás intenzívebb lehet, és sokaknak könnyebb a jelenlét és koncentráció fenntartása és az elmélyülés megvalósítása, mint egy egyedül végzett gyakorlás során.

Az egyes alkalmakon szinte végig közösen meditálunk: kevés beszéd, annál több gyakorlat!

Időpontok:

Az aktuális haladó csoport alkalmai csütörtökönként 19:00-20:30-ig vannak megtartva. Kezdés: 2017. október 5.

Helyszín: Van Egy Hely, 1085 Budapest, Rökk Szilárd utca 11. Fsz. 1. (11-es kapukód)  Megközelítés:

4-es metróval: Rákóczi tér megállótól 2 perc

2-es metróval: Blaha Lujza tértől 5 perc

4-6-os villamossal: Rákóczi tértől 2 perc vagy a Harminckettesek terétől 2 perc. Parkolási tanácsok: A József Krt. a városból kifelé eső oldalán 260 Ft / óra este 6-ig. A József Körúttól befelé eső részen 440 Ft / óra este 8-ig. Rákóczi téri parkolóház 300 Ft / óra.

⌵ CÉGES ELŐADÁSOK ÉS TRÉNINGEK

KrajcsoNelli - HR Piknik - ilumzphoto

Cégek számára 6 alkalmas MBSR tréningeket, 1-3 órás egyszeri mindfulness workshopokat vagy előadásokat tartok. Céges csapatépítő napra, konferenciára stresszmentesítő programként egy mindfulness workshop vagy előadás jó választás lehet. Ha mélyebb változásra van szüksége a csapatnak, a 6 alkalmas MBSR tréning lehet a megoldás. A nagy nyomás alatt, rövid határidőkkel dolgozó vállalatoknak, a kreatív, a civil, a segítő szakma képviselőinek, a sok ember menedzselését végző munkatársak esetében egy mindfulness tréning megoldás lehet a munkahelyi jóllét és elégedettség, a lojalitás növeléséhez. Ezen kívül a mindfulness bizonyítottan pozitív hatással van a munkavállalói teljesítményre, és a költségcsökkentésben is alkalmazható. További részletekért ajánlom ezt az írást ››Néhány adat  azzal kapcsolatban, hogy egy cégnek, ha hosszú távra tervez, miért szükséges foglalkoznia a stresszkezeléssel:

  • A munkahelyi stressz a munkavállalók 28%-át érinti Európában (körül-belül 40 millió embert), mindez nagyjából évi 20 milliárd eurójába kerül az EU-nak közvetlenül az egészségügyi költségek és a kiesett munkaórák finanszírozása miatt.
  • A kiégés gazdasági hatásai jelentősek, Nagy-Britanniában 4 millió, az USA-ban pedig 550 millió munkanap/év veszik el a kiégés miatt.
  • A magyar gazdaságnak évente 1000 milliárd forint kárt okoz a munkahelyi stressz.
  • Az Európai Munkahelyi Biztonsági és Egészségvédelmi Ügynökség (EU-OSHA) 2014-ben kezdte el munkahelyi stressz programját, küldetése, hogy Európát biztonságosabb, egészségesebb és termelékenyebb munkavégzési hellyé tegye.
  • Kutatások alapján az Y és Z generációt már pusztán pénzbeli juttatásokon keresztül nem feltétlenül tudja megtartani egy vállalat, ezért fontos, hogy új szolgáltatásokat vezessen be a cég a mindennapjaiba, amiken keresztül érzékeltetni tudja a csapattagokkal, hogy fontosak számára, és ki tudja belőlük hozni a maximumot anélkül, hogy fél-egy éven belül otthagynák a vállalatot.

A szolgáltatások magyar és angol nyelven is megrendelhetők.

Ajánlatkérés: nelli.krajcso@gmail.com 06 30 443 71 33

VISSZAJELZÉSEK:

“Véleményem szerint Nelli nagyon hitelesen képviseli mindazt, amiben hisz. Együttműködésünk során személyesen is megtapasztalhattam, hogy mondatai nem csak üres frázisok, valódi tettek is állnak mögöttük.

A nálunk tartott rövid, mindfulnesst bemutató workshopok során könnyedén megteremtette a kapcsolatot a résztvevőkkel. Gyorsan ráérzett a csoport igényeire, és próbálta azoknak megfelelően alakítani a beszélgetés menetét. Személyisége, hangja és mozdulatai már önmagában nyugalmat teremtenek.

A résztvevők szinte kivétel nélkül pozitív visszajelést adtak, és azt mondták, hogy a workshop meghozta a kedvüket ahhoz, hogy mélyebben is megismerkedjenek az irányzattal.

Köszönjük! :)”

HÍRLEVÉL-FELIRATKOZÁS

© Copyright - Mindfulness Tréningek